მოდი გვესტუმრე!
ჩვენი ორგანიზაცია ყოველთვის ღიაა ვიზიტორებისთვის: თუ გსურთ ეწვიოთ ჩვენს ცენტრს, როგორც შშმ პირი, მშობელი ან უბრალოდ დაინტერესებული პირი, უბრალოდ დაგვიკავშირდით აქ თქვენი შეხვედრის დასაგეგმად.
ირაკლი ქემოკლიძის სახელობის დღის ცენტრში ინტელექტუალური შეფერხების მქონე პირებთან მუშაობის სხვადახვა მეთოდი გამოიყენება. მათემატიკური უნარების განვითარება ადაპტირებული და დასურათებული სასწავლო რესურსების გამოყენებით ძალიან ეფექტური მეთოდია. ამ მიდგომის მთავარი უპირატესობაა ვიზუალური და ხელშესახები მასალების გამოყენება, რაც ამარტივებს ცნებების აღქმას და პრაქტიკულ გამოყენებას.
რა მნიშვნელობა აქვს მათემატიკური უნარების განვითარებისთვის ადაპტირებული რესურსების და გამოყენებას. ვიზუალური მხარდაჭერა – სურათები, სიმბოლოები და ფერადი დიაგრამები ეხმარება მათემატიკური ცნებების აღქმას და დამახსოვრებას.ხელშესახები მასალები – ფიგურები, ბლოკები, მძივები და სხვა ფიზიკური ობიექტები ხელს უწყობს აბსტრაქტული ცნებების კონკრეტიზაციას.
სტრუქტურირებული და ეტაპობრივი სწავლება – რთული ამოცანები ნაწილდება მარტივ საფეხურებად, რაც ზრდის დამოუკიდებლობისა და წარმატების განცდას.
პერსონალიზებული მიდგომა – ინდივიდუალური საჭიროებების გათვალისწინებით ადაპტირებული რესურსები ამცირებს სტრესსა და სირთულეებს.
@ikaassociation21 ადაპტირებული სასწავლო რესურსებით სწავლება ღრმა ინტელექტუალური შეფერხების მქონე პირებთან საათის ცნობის შესწავლისას ადაპტირებული, დასურათებული სასწავლო რესურსებისა და აპლიკაციების გამოყენება შეიძლება ეფექტური იყოს. ეს მეთოდები ვიზუალური მასალისა და ინტერაქტიული ელემენტების მეშვეობით ხელს უწყობს ინფორმაციის უკეთ აღქმასა და დამახსოვრებას. კვლევები აჩვენებს, რომ ვიზუალური რესურსების გამოყენება აუმჯობესებს დროის აღქმის უნარებს და ხელს უწყობს დამოუკიდებლობის განვითარებას ყოველდღიურ ცხოვრებაში. გარდა ამისა, სპეციალიზებული აპლიკაციები საშუალებას აძლევს შშმ პირებს, ინდივიდუალური საჭიროებების შესაბამისად ისწავლონ და გაიმეორონ მასალა, რაც ზრდის სწავლების ეფექტურობას. Teaching with Adaptive Learning Resources When teaching time-telling to individuals with profound intellectual disabilities, the use of adaptive, illustrated learning resources and applications can be effective. These methods, through visual material and interactive elements, promote better perception and memorization of information. Studies show that the use of visual resources improves time perception skills and promotes the development of independence in daily life. In addition, specialized applications allow individuals with disabilities to learn and repeat material according to their individual needs, which increases the effectiveness of teaching.
♬ original sound - ikaassociation21
ჩვენი ორგანიზაცია ყოველთვის ღიაა ვიზიტორებისთვის: თუ გსურთ ეწვიოთ ჩვენს ცენტრს, როგორც შშმ პირი, მშობელი ან უბრალოდ დაინტერესებული პირი, უბრალოდ დაგვიკავშირდით აქ თქვენი შეხვედრის დასაგეგმად.